Fri frakt ved kjøp over kr 1000,-
Fri frakt ved kjøp over kr 1000,-
Handlekurv 0

Frakt og Retur

Leveringstider, transport og fraktkostnader

Leveringen skjer med Posten/Bring, og Posten/Bring leverer pakken til ditt nærmeste utleveringssted du kommer til å varsles (via SMS eller brev) når pakken har ankommet. Metodene vi benytter er A-Prioritert Post, Klimanøytral Servicepakke, Minipakke eller MyPack. Vi har fri frakt på kjøp over 1000,- og kr 59,- i enhetsfrakt uansett hvor mye du handler. Leveringstiden er 3-7 virkedager fra pakken er sendt fra oss, avhengig av hvor du bor i Norge. Under høysesong/kampanjeperioder kan leveringstiden bli noe lengre pga. stor ordreinngang. Ved forsinket levering har du rett til å heve kjøpet, for mer informasjon bes du om å kontakte vår kundeservice per e-post: kundeservice@hikosencara.no. Vi leverer dessverre ikke til Svalbard eller Jan Mayen.

Angrerett og åpent kjøp

For dine kjøp gjelder en bytte-, retur- og angrerett på 14 dager fra du henter ut pakken på posten. For å benytte deg av bytte-, retur- og angreretten er det viktig at du gir beskjed til oss via e-post: retur@hikosencara.no innen 14 dager fra da du mottok varen. Dersom vi mottar en retur som er utenfor angrerettfrist sendes pakken tilbake til deg.

Varen må sendes godt emballert tilbake sammen med kvittering og merknad om at du vil benytte åpent kjøp/angrerett. I ordrebekreftelsen tilsendt via e-post ved bestilling er det vedlagt et returskjema. Fyll ut alle punkter i returskjema og legg ved i pakken. Vennligst merk pakken med ditt ordrenummer.

Returadresse: 
Ref. #ditt ordrenummer
Hikosen Cara Norge,
Postboks 9,
1901 Fetsund

Dersom du som kunde benytter deg av åpent kjøp/angreretten, står du for returfrakten. Du har ansvaret for at varen blir returnert med forsvarlig innpakning og emballasje. Du kan bli holdt ansvarlig for skade på varen ved uforsiktig eller uforsvarlig retur. Merk at angreretten gjelder kun for forbruker og ikke bedriftskunder.

Tilbakebetalingen skjer normalt innen 14 dager etter vi har mottatt og verifisert din retur. Ikke glem å meddele oss hvordan du vil at vi skal overføre pengene til deg.

En retur forutsetter at varen er i sin fulle stand og helt ubrukt. Alle originale merker og prislapper skal henge på plagget. Varer med sminkeflekker, sterk lukt eller er tilskitnet på annen måte vil vi anse produktet som brukt. Eventuelle feilvarer kan vurderes som reklamasjon.

Ønsker du en annen størrelse eller annen vare returnerer du varen som beskrevet ovenfor, og legger inn en ny bestilling på ønsket vare. Da mottar du ny pakke innen 3-7 virkedager med nye 14 dagers åpent kjøp.

Reklamasjon

Vi ønsker du skal bli glad i varene du handler hos oss og vil hjelpe deg så godt vi kan hvis du opplever problemer. Har du vært så uheldig å motta en vare med feil, feil antall, feil vare, eller at vare din blir ødelagt, ber vi deg sende epost til kundeservice@hikosencara.no med bilder og forklaring av feilen, samt vare- og ordrenummer. Vi tar kontakt med deg så snart vi har sett på saken.